Τετάρτη 20 Φεβρουαρίου 2013

Τι μπορεί να λένε;



 
Σε αυτόν τον διάλογο πρωταγωνιστούν:η γιαγιά ,ο παππούς και η  εγγονή.
Από  έναν απλό καφέ θα ξεκινήσουν όλα!!!!
Γιαγιά: Έτοιμος ο καφές γεράκο...
Παππούς:  Έρχομαι…
Ο παππούς πίνει μια γουλιά
Παππούς: Πα..πα σκέτη πίκρα!
Γιαγιά: Ώστε δεν σου αρέσει ε;
Παππούς: Ναι, δεν μου αρέσει, ούτε έναν καφέ δεν ξέρεις να φτιάξεις…
Η  γιαγιά  με τον παππού τσακώνονται, μέχρι που έρχεται και η εγγονή.
Εγγονή:  Πάλι  τσακώνεστε; Δεν έχετε έλεος πια ,έτσι όπως ήρθα… φεύγω.
              Γειά σου γιαγιά, γειά σου παππού!!!
 
Γιαγιά:  Ορίστε, ούτε η εγγονή σου δεν σε θέλει! Είσαι ένα παλιοκούτι !!!
Παππούς: Εγώ δεν σ’ αντέχω άλλο ,συνέχεια μουρμουράς λες και κάνω   τίποτα!!!!
Γιαγιά:  Ναι, μωρέ δεν κάνεις τίποτα… Συνέχεια φωνάζεις! Άσε που άμα σου ψήσω μελιτζάνες, θές κολοκυθάκια… Άμα σου ψήσω κολοκυθάκια θες μελιτζάνες! Ε, άμα πια δεν αντέχω άλλο!!!
 Παππούς: Ό, τι μου κάνει όρεξη θα τρώω!
Γιαγιά: Δεν μπορώ άλλο θα φύγω θα πάω στην μάνα μου!
Παππούς:  Να σε βοηθήσω μην κουραστείς!
   Γιαγιά:  Όχι, ρε δεν θα φύγω. Εδώ θα κάτσω να σου κάνω το συκώτι      μαύρο. Που εμένα με πήρες  τριαντάφυλλο από την μάνα μου και με άφησες αγκάθι.
   Παππούς: Πες μας τώρα ότι σε κάναμε και αμπέλι να πεθάνω!                                                                                                                                                                                                                                                                     
Γιαγιά:  Ναι, πέθανε, να ξεκουραστώ η γυναίκα...Να χαρώ την σύνταξη!!
Παππούς: Σίγουρη να είσαι …Σκοπεύω να  ζήσω άλλα εκατό χρόνια!!
Γιαγιά : Α, δεν σε αντέχω άλλο, θα πάω στην φίλη μου την Κατίνα για καφέ. Μήπως και μου βρει κανέναν όμορφο να ξεμπλέξω από εσένα!!
Παππούς: Στο καλό και η ώρα η καλή!!!!
                                                                Αναστασιά  Μπαϊλάκη.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου